1) FORENINGENS NAVN *
2) KONTAKTPERSON / PROJEKTLEDER *
3) ØVR. PROJEKT-DELTAGERE
Oplist foreningens relevante projektdeltagere. Noter hvilke særlige roller/kompetencer, faglig eller teknisk viden m.v. de hver især besidder.
4) DE 5 VIGTIGSTE GRUNDE TIL NY HJEMMESIDE
5) NUVÆRENDE HJEMMESIDE
Er der noget på den nuværende hjemmeside, som du mener fungerer godt for din virksomhed?
6) FORMÅL OG AKTIVITETER
Beskriv foreningens formål og oplist alle ydelser, produkter og aktiviteter – dels for medlemmer og dels for øvrige læsere. Skriv hvis nogle områder er vigtigere end andre og hvorfor?
7) MEDLEMMER OG MÅLGRUPPE
Fortæl lidt om jeres ideelle medlemmer. Hvem er de, hvor gamle er de, hvordan er kønsfordelingen, er der geografiske variationer o.s.v. Hvad er de vigtigste grunde til at folk vil besøge jeres hjemmeside? … Søger de viden, søger de rådgivning, søger de juridisk assistance, søger de fællesskab og netværk med ligesindede, skal de booke et kursus eller tilmelde et arrangement, stille spørgsmål eller noget helt andet? Hvis I har flere målgrupper, skal de beskrives hver især uddybende.
8) HJEMMESIDENS DESIGN OG SIGNALER
Hvad skal jeres medlemmer og læsere sanse, tænke og føle når de klikker sig rundt på hjemmesiden? Har I ideer til hvordan den nye hjemmeside skal se ud mht. farver og design? Henvis til 3 andre hjemmesider med farver, design og stilretninger, som I er særlig glade for. Og skriv kort hvad der tiltrækker jer ved hver af de 3 hjemmeside-links.
9) KONKOLLEGAER
Oplist 3 af jeres nærmeste konkollegaer som I indimellem henviser til eller læner jer op ad (andre foreninger med lignende eller andre mærkesager som I føler jer inspireret af). Og fortæl hvad I mener de gør, som virker særlig godt for dem?
10) HJEMMESIDENS TEKNISKE FUNKTIONER
Hvad skal hjemmesiden kunne rent teknisk, hvilke funktioner skal inkluderes? Henvis gerne til andre hjemmesider med funktioner, som I er særlig glade for.
11) LICENSER TILKNYTTET HJEMMESIDEN
Oplist eventuelle licenser der allerede er betalt for – og fortæl hvorvidt I fortsat ønsker at benytte disse licenser til den nye hjemmeside.
12) HOSTING OG MAIL-HÅNDTERING
Beskriv det nuværende setup omkring hosting af hjemmesiden, evt. ekstra domæner samt foreningens mail-håndtering. Fortæl hvilke setup I ønsker at udskifte og hvilke der er vigtige for jer at fortsætte med.
13) HVAD ER PROJEKTETS TIDSHORISONT
De fleste webprojekter tager ca. 30 dage. Hasteopgaver er også muligt. Design & udvikling påbegyndes først, når alt indholdsmateriale er modtaget.
14) ER INDHOLD TIL HJEMMESIDEN KLAR
Indholdsmateriale omhandler alle tekster, billeder, logo, grafik, videoer, lydfiler, pdf-filer m.v.
Alt er klar Det meste er klar Er kun nået halvvejs Mangler stort set det hele Mangler alt
15) HVORDAN KENDER I TIL WEBSTATIONEN Anbefaling Netværk Nyhedsbrev Brochure Facebook Google søgning Andet
Jeg giver samtykke til at WEBstationen opbevarer mine persondata jvf. Persondatapolitik *