Branche fokus: SUNDHED OG LIVSSTIL
WEBstationen arbejder primært med virksomheder hvor mennesker er i fokus fx inden for branchen “Sundhed og Livsstil” – og eksempelvis behandlere, klinikker, institutioner, organisationer og foreninger.
WEB konsulent
Anette er WEBstationens primære kontaktperson. Hun er projektleder, webdesigner og firmaets kreative sjæl. Det er Anette der tryller med farvepaletten på hjemmesider, skaber kommunikation i øjenhøjde og tilsætter et stænk af bløde værdier. Det er også Anette der jonglerer med de løbende tekniske serviceaftaler og sætter spot på den øvrige online markedsføring.
IT konsulent
Lars assisterer ad hoc i forbindelse med kunders webhotel og mail-opsætning. Det er Lars der har styr på FTP-servere, MySQL databaser samt opsætning af DNS og email-konti. Lars er Citrix specialist hos Citrix Denmark.
Sundhed & Livsstil – Viden & Formidling
- 80% af kunder arbejder med “Sundhed & livsstil”
- 90% af kunder er kvinder
Kompetencer og know-how
Jeg har lavet hjemmesider siden 2010 og har forinden da mere end 20 års erfaring med IT-projekter og brugeradfærd.
Uanset om jeg tidligere har været ansat som IT-konsulent, Forretningskonsulent eller Økonomichef har mit fokus altid været på OPTIMERING. Jeg spotter fejl og forbedrings-muligheder og brænder for at forvandle det uoverskuelige til ENKELHED og STRUKTUR – både i design, kommunikation, processer og systemer.
Jeg har fokus på både æstetik og brugervenlighed og inddrager altid psykologien bag købsbeslutninger og online adfærd. Kort sagt, hos mig kombineres webdesign altid med menneskelig forståelse.
Jeg fyldes med energi og intuition, når jeg designer, bygger og udvikler. Faktisk kan jeg blive så grebet af mit arbejde, at jeg glemmer alt om tid og sted. Nogle kalder det IT-nørderi – jeg kalder det kreativt flow.
Motivation og fokus
Et stress-forløb i 2012 gav nye værdier og ønsket om at forvandle min hobby til min levevej. Det blev springet til en uddannelse som web-integrator. I 2014 gik startskuddet på WEBstationen med plads til alle typer web-kunder.
I 2016 måtte jeg dog revurdere mine visioner. Jeg mærkede en tomhed indeni, når web-projekter udelukkende var drevet ud fra kunders ønske om økonomisk vækst. Det blev for overfladisk og uden dybere mening. Med lysten til at arbejde fra hjertet, skiftede jeg til niche-fokus.
Idag arbejder jeg primært med web-projekter baseret på “mennesker og bløde værdier” og særligt inden for branchen SUNDHED OG LIVSSTIL.